Інформатика 8 клас Дистанційне навчання
про приєднання до віртуального класу «Classroom»
Код 8 класу: 2djyqci
16 січня.
Тема уроку: « Алгоритми роботи з величинами. Величини (змінні і константи), їх властивості. Прості типи величин: числовий, логічний, символьний. »
Підручник. Інформатика. 8 клас. Параграф 27, 28. Сторінка 139.
Тест "Величини, типи величин."
23 січня.
Тема уроку: « Величини числового типу, операції над ними. Практична робота 9. Складання та виконання алгоритмів опрацювання величин числового типу в навчальному середовищі програмування. »
Підручник. Інформатика. 8 клас. Параграф 29, 30. Сторінка 149.
Тест "Величини числового типу"
30 січня.
Тема уроку: « Величини логічного типу, операції над ними. Практична робота 10. Складання та виконання алгоритмів з використанням величин логічного типу в навчальному середовищі програмування. »
Підручник. Інформатика. 8
клас.
Відео. Величини логічного типу та дії над ними.
Тест "Величини, типи величин."
Тест "Величини числового типу"
06 лютого.
Тема уроку: « Алгоритми опрацювання величин. Поняття мови програмування. Складові мови програмування. »
Підручник. Інформатика. 8 клас. Параграф 32, 33. Сторінка 160.
13 лютого.
Тема уроку: « Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання. Розв’язування задач методом їх розбиття на під задачі.
Практична робота 11. Складання та виконання алгоритмів опрацювання
величин за допомогою методу розбиття задачі на під задачі в навчальному
середовищі програмування. »
Підручник. Інформатика. 8 клас. Параграф 34. Сторінка 167.
Зразок. Розрахунок комунальних платежів.
Зразок. Квитанція на оплату комунальних платежів.
20 лютого.
Тема уроку: « Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Шаблони таблиць. Обчислювальні алгоритми в середовищі табличного процесора.
Практична робота 12. Розв’язування задач на обчислення. Обчислювальні алгоритми в середовищі табличного
процесора. »
Підручник. Інформатика. 8
клас.
Практична робота № 8 Сторінка 81.
Відео. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення.
27 лютого.
Тема уроку: « Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.
Практична робота
13. Використання математичних, логічних та статистичних функцій
табличного процесора. »
Підручник. Інформатика. 8
клас.
Відео. Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора.
06 березня. Тема уроку: « Умовне форматування. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. Упорядковування даних у таблицях. »
Підручник. Інформатика. 8
клас.
Відео. Практична робота 15. Використання функцій табличного процесора.
13 березня.
Тема уроку: « Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки . »
Підручник. Інформатика.
8 клас.
20 березня.
Тема уроку: « Практична робота 14. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. »
Підручник. Інформатика.
8 клас.
Практична робота 10. Сторінка
106.
Відео. Упорядкування даних у таблицях Автоматичні та розширені фільтри
Відео. Сортування і фільтрація даних в табличному процесорі Excel
03 квітня.
Тема уроку: « Поняття комп’ютерної графіки. Растрові зображення, їх властивості. Формати файлів растрових зображень. Векторні зображення, їх властивості. Формати файлів векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки. Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. »
Підручник. Інформатика.
8 клас.
Параграф 43. Сторінка 211.
8.2. Векторний графічний редактор
8.2. Векторний графічний редактор (Зі звуком)
Практична робота № 10. Створення простих векторних зображень
Практична робота № 10. Створення простих векторних зображень (Зі звуком)
Практична робота № 11. Створення складених векторних зображень
Практична робота № 11. Створення складених векторних зображень (Зі звуком)
10 квітня.
Тема уроку: « Засоби векторного графічного редактора. Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів. Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.
Практична робота 15. Створення простих векторних зображень. »
Підручник. Інформатика.
8 клас.
Параграф 45, 46. Сторінка
220, 223.
Виконати тест «Растровий графічний редактор. Засоби графічного редактора»
Відео Ютуб: Редагування векторних графічних об'єктів
Відео Ютуб: Побудова зображення з графічних примітивів
Відео Ютуб: Формати файлів растрових і векторних зображень.
Відео Ютуб: Створення редагування та форматування графічних об'єктів у текстовому документі
17 квітня.
Тема уроку: « Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
Практична робота 16. Створення складених векторних зображень. »
Підручник. Інформатика.
8 клас.
Параграф 47, 48. Сторінка
227, 231.
Практична робота №16. Сторінка 235.
Тест «Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор.»
Відео. Складені векторні зображення
Відео. Створення складних векторних зображень та додавання тексту до зображення
Відео. Практична робота №4. Створення багатошарових векторних зображень
24.04.2022р.
01.05.2022р.
08.05.2022р.
Тема уроку: « Розв’язування компетентнісних задач: планування сімейної подорожі. »
1. Визначити
дані, які є в умові задачі. (Кількість осіб; маршрут; транспортні засоби.)
2. Які
дані повинні бути отримані? (Вартість подорожі потягом та автомобілем для
подальшого їх порівняння.)
3. Які
дані потрібно додатково знайти з інших джерел? (Довжина маршруту; ціна на
пальне; ціна одного квитка на потяг.)
4. Створити
електронну таблицю, в якій: вказати відстань між містами, норму витрат та ціну
пального, кількість квитків та ціни на них; розрахувати суму, яку витратить
сім’я для подорожі: потягом; автомобілем.
5. Побудувати
діаграму для порівняння отриманих результатів.
6. Розмістити
зображення історичних місць, які варто відвідати.
7. На
підставі звіту зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
15.05.2022р.
Тема уроку: « Тестова контрольна робота »
Підручник. Інформатика. 8 клас.
22.05.2022р.
Тема уроку: « Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»
аналіз умови задачі;
розробка плану виконання навчального проекту;
добір двох засобів опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів)»
29.05.2022р.
Тема уроку: « Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»
добір засобів подання результатів навчального проекту;
пошук інформаційних матеріалів і їх аналіз
створення та опрацювання інформаційної моделі;
аналіз результатів;
використання електронної пошти для відправлення вчителю результатів своєї роботи. »
05.06.2022р.
Тема уроку: « Аналіз контрольної роботи. Повторення і систематизація навчального матеріалу. »
Підручник. Інформатика. 8 клас.